본문 바로가기

Music/Hafe Voice

celine dion - the power of love


우리나라에선 타이타닉으로 더 유명해졌다고 봐야되겠죠? 셀린디옹입니다 ㅋㅋ


The whispers in the morning
서로를 안은채 아침을 맞이하던
Of lovers sleeping tight
연인의 속삭임은
Are rolling by like thunder now
천둥처럼 내 귓가에 맴도네요
As I look in your eyes
당신의 눈을 바라보는 이순간
I hold on to your body
난 당신의 몸을 붙들고
And feel each move you make
당신의 숨결을 느낍니다
Your voice is warm and tender
당신의 목소리는 따뜻하고 감미롭죠
A love that I could not forsake
결코 져버릴 수 없는 사랑이죠.
'Cause I am your lady
난 당신의 여자이고
And you are my man
당신은 나의 남자 이기에
Whenever you reach for me
당신이 내게 다가 올 때마다
I'll do all that I can
난 내가 할 수 있는 모든 것을 하겠어요.
Lost is how I,m feeling lying in your arms
제가 당신에게서 멀어졋다고 느낄때
When the world outside`s too Much to take
또한 세상으로부터 소외 되었다고 느낄때 결국 내가 찿은 답은
That all ends when I`m with you
당신과 함께여야 한다는 것이죠.
Even though there may be times It seems I'm far away
가끔 제가 멀리 있다고 생각될때
Never wonder where I am
제가 어디 잇는지 찾으실 필요는 없어요
'Cause I am always by your side
난 항상 당신 옆에 있으니까요.
'Cause I am your lady
난 당신의 여자이고
And you are my man
당신은 나의 남자 이기에
Whenever you reach for me
당신이 내게 다가 올 때마다
I'll do all that I can
난 내가 할 수 있는 모든 것을 하겠어요.
We're heading for something
우리는 한번도 경험 해보지
Somewhere I've never been
못한곳 을 향해 가고 있어요
Sometimes I am frightened
가끔 전 두려워요
But I'm ready to learn Of the power of love
하지만 저는 사랑의 힘을 배울 준비가 되어 있어요
The sound of your heart beating
당신의 심장이 뛰는 소리로
Made it clear
전 그걸 알수 있어요
Suddenly the feeling that I can't go on
어느새 사랑이 지속될 수 없다는 불안함은
Is light years away
저멀리 사라져 버려요.
'Cause I am your lady
난 당신의 여자이고
And you are my man
당신은 나의 남자 이기에
Whenever you reach for me
당신이 내게 다가 올 때마다
I'll gonna do all that I can
난 내가 할 수 있는 모든 것을 하겠어요.
We're heading for something
우리는 한번도 경험 해보지
Somewhere I've never been
못한곳 을 향해 가고 있어요
Sometimes I am frightened
가끔 전 두려워요
But I'm ready to learn Of the power of love
하지만 저는 사랑의 힘을 배울 준비가 되어 있어요.
the power of love,  the power of love
사랑의 힘을,   사랑의 힘을
                              

'Music > Hafe Voice' 카테고리의 다른 글

Aero Smith - Walk This Way  (0) 2009.02.10
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine  (0) 2009.02.03
No Vacancy- Heal Me, I'm Heartsick  (0) 2009.01.28
Bob Seger & the Silver Bullet Band - Old Time Rock & Roll  (0) 2009.01.26
Paolo Nutini - New Shoes  (0) 2009.01.26
Maroon5 - Sunday Morning  (0) 2009.01.23
Dio - Holy Diver  (0) 2009.01.23
건즈앤로지스 GNR - Welcome to the jungle  (0) 2009.01.23
Queen(퀸) - Bohemian Rhapsody  (0) 2009.01.21
Ronnie James Dio  (0) 2008.11.22